Friday, October 08, 2010

ke sane sini...

This morning went to monthly medical check up.
Alhamdulillah baby sehat dah 1.7kg n my EDD macam dah betukar je from 25/11 to 12/12? tapi time check up pagi2 seyes blurr sampai telupe nak tanye doc in details. next 2 weeks kne gi lagi buat 2nd blood test (x best nye cucuk2) coz my hemoglobin was only 9.7 (very low), bla3x membebel plak. dlm hati (aih, doc ni x sayang mulut betul)... kuang2...

doc suh stop makan obimin n continue after deliver. dpt ubat lain tuk + darah merah.

after checkup gi brekfes ngan hubby kt mamak, yummy nye dah lame x dapat makan roti telor. hehe...


sedap kan?

we had our lunch at klcc, n after solat jumaat hubby gi ofis. me drive to sunway n lunch lg, this time pizza hut plak with my bro fizi.

almost 2 weeks tak blk hometown since my bro kne ciken pop. takut bejangkit :p
lepak n chit chat ngan my bro je sbb ibu n abah bz. lil bro haikal plak gi skola. around 7pm gtg sbb kne gi klcc blk...

my hubby ade conference meeting until 10pm. me went to klcc, niat nak membeli beli ape yg patut tp... (hah, x sampai 1hr dah penat gilos bejalan) perot n pinggang rase nak tecabut. ahaha... at last lepas kua je dr mothercare, i just seat n looking here n there (usya2 org lalu lalang)...

jom blk! esok jee lah shopping...

2 comments:

sitinuraffizza said...

hahaha. ur baby kan dah sebesar honeydew, cane tak rasa pinggang+perut nak tercabut bl bejalan ke sana sini.. btw, tc my dear kazen in law! :)

myRRa Rekacinta said...

itu la, paling lame mmg 1 jam lebih je boleh shopping. ahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...