Sunday, April 27, 2008

Shopping day

9.00am: yeayy, my lil cute bro dah sampai (winduu nye kt haikal) 
2.00pm: went to OU as promised  i kena belikan haikal khemah and CD. dah jelajah satu OU,  still tak jumpa khemah yang budak kecik ni nak. type of castle so  i just belikan CD and bought a few books for him. nasib tak mengamuk budak kecik tu. 

almost few mths back, I didn't buy a new shoes for myself. so that is it jom borong kasut hari ni..A bit rushing in time coz lepas ni kena hantar haikal balik to my parent house. OU ni takde la besar tapi  tak jumpa plak MAC outlet.. I masuk Metrojaya nk cari MAC but then jiji  ajak i gi  SK11 counter pulak. last2 terbeli SK11 products. aiyoo cairrr babe dengar pasal product ni sebab i memamg fan SK11 ni. cheese!

Enjoy shopping. thee!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...